صفحه اصلی > خودرو : گزارش عملکرد امدادخودرو سایپا در نوروز

گزارش عملکرد امدادخودرو سایپا در نوروز

گزارش عملکرد امدادخودرو سایپا در نوروز

طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ سایپا، که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و در ۱۵ فروردین ماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمت‌رسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد.

به گزارش آتیه پرس، این طرح با ثبت ۱۰۳٬۱۳۸ تماس از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی مانند مرکز تماس و اپلیکیشن موبایل، خدمات گسترده‌ای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.
با افزایش ۱۲ درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاه‌های شبانه‌روزی با شارژر خودروهای برقی، راه‌اندازی انبارهای سیار برای تأمین قطعات و بهینه‌سازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی را به ۳۲ دقیقه کاهش یافت.
همچنین، با تعمیر ۷۲ درصد خودروها در محل، رضایت‌مندی مشتریان به ۹۲.۸ درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه کرد و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت نمود.
استفاده از فناوری‌های نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلال احمر، مشارکت در پویش “نه به تصادف” و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگی‌های این طرح بود.

اجرای موفق این طرح نشان‌دهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتری‌محور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=12806

برچسب ها :
پست های مرتبط

طرح فروش ٨ محصول سایپا در هفته آینده

گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخ…

۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

رشد تولید 325 درصدی محصولات سایپادیزل در فروردین ماه 1404

مدیرعامل شرکت سایپادیزل با اعلام برنامه…

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

عرضه وانت آریسان ۲ در بورس کالا در روز ۲۷ فروردین

وانت آریسان۲ با ظرفیت ۳۰۰ دستگاه،…

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس