صفحه اصلی > بانک و بیمه و بورس : آمادگی بانک شهر برای ارائه کارت‌های هدیه به شهروندان همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

آمادگی بانک شهر برای ارائه کارت‌های هدیه به شهروندان همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

آمادگی بانک شهر برای ارائه کارت‌های هدیه به شهروندان همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

بانک شهر از آمادگی شعب و پیشخوان های شهرنت این بانک برای صدور کارت هدیه به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

به گزارش آتیه پرس، با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از خدمات پیشخوان‌های شهرنت؛ به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی(ع) که به عنوان روز پدر نامگذاری شده است، پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در کنار سایر خدمات بانکی، آمادگی دارند تا با صدور کارت‌های هدیه جدید در طرح های متنوع در خدمت شهروندان باشند.
ارائه خدمات بانکی برتر و نوین به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر به عنوان اصلی مهم با جدیت دنبال شده و این بانک همواره به گسترش ظرفیت های پیشخوان های شهرنت با هدف دسترسی آسان شهروندان به سرویس‌های مختلف بانکی در ساعات اداری و غیر اداری (از ساعت 7 تا 22) پرداخته است.
شهروندان می توانند با مراجعه به پیشخوان های شهرنت بانک شهر، کارت هدیه مورد نظر خود را با طرح، مبلغ و متن دلخواه تهیه و به صورت آنی دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=3350

برچسب ها :
پست های مرتبط

سرمایه “وتعاون” به ثبت رسید

شرکت بیمه تعاون از ثبت افزایش…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد ۹۵۵۴ واحدی بورس در شروع معاملات

شاخص کل بورس در نیمه‌های فعالیت…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتماد عمومی به بنگاه‌های پولی در گرو حضور فعال واحدهای نظارتی

  ​مدیرعامل بانک صادرات ایران، حضور…

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس