صفحه اصلی > شهری :  آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری

 آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری

 آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار و طی آن علی نجفی به سمت سرپرست این اداره کل منصوب شد.

🔹️به گزارش آتیه پرس، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، علی نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری، مدیران و مشاوران این حوزه و معاونین این اداره کل صبح امروز 22آذرماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

🔹️حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم از زحمات و تلاش های مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی بعمل آورد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این اداره کل اقدامات زیربنایی بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از زحمات ایشان و تمامی مدیران و نیروهای این اداره کل تشکر ویژه ای داشته باشیم.

🔹️نظری با اشاره به این که معاونت خدمات شهری گستره وسیعی از خدمات رسانی به شهر و شهروندان را بر عهده دارد، گفت: این معاونت فعالیت ها و وظایف گوناگونی را در سطح شهر تهران بر عهده دارد و به خدمات رسانی مستمر به شهر و شهروندان می پردازد.

🔹️وی در ادامه افزود: این معاونت از 8 سازمان و شرکت و سه اداره کل تشکیل شده است که اداره کل برنامه ریزی نقش و جایگاه ویژه ای را در این معاونت ایفاء می کند.

🔹️نظری در ادامه بر اخلاق محوری و کارمحوری در کلیه امور تاکید کرد و گفت: این دو محور لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بی تردید توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امورتان قرار گیرد.

🔹️وی تصریح کرد: سرپرست جدید اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری از نیروهای با تجربه در حوزه خدمات شهری محسوب می شوند که بسیار پیگیر، فعال و اثرگذار در حوزه های مختلف خدمات شهری هستند.

🔹️معاون شهردار تهران بر نقش، جایگاه و وظایف مهم این اداره کل پرداخت و گفت: اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری یکی از کلیدی ترین و مهم ترین ادارات کل شهرداری تهران محسوب می شود که وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد و این موضوع اهمیت کار در آن را دو چندان می کند. بنابراین انتظار داریم که با انگیزه، خلاقیت و پویایی، ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط در مسیر رشد و تعالی این اداره کل گام بردارند.

🔹️قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری نیز در این مراسم به ارائه گزارشاتی از روند اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی خود در این اداره کل پرداخت و گفت: در مدت تصدی م در این اداره کل اقدامات بسیاری با کمک همکارانم و استفاده از تجربیات مدیران پیشین به ثمر نشسته است و خداوند متعال را شاکرم که توانستیم منشاء اثر باشیم. لذا از تلاش تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای سرپرست جدید این اداره کل آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

🔹️علی نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری، گفت: در راستای تدابیر شهردار محترم تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد، انشالله با همدلی و همراهی نیروهای خدوم این اداره کل گام های بلندتر و موثرتری در راستای ارتقاء سازمانی برداشته خواهد شد.

🔹️گفتنی است در این مراسم حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اهدای لوحی از زحمات قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری قدردانی کرد و علی نجفی را به سمت سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری منصوب کرد.

 

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=2217

پست های مرتبط

پایتخت در حال خانه‌تکانی است

    معاون خدمات شهری و…

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس