صفحه اصلی > اجتماعی : اجرای ۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها

اجرای ۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها

جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن

رییس بنیاد مسکن از اجرای ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد نهضت ملی توسط آن بنیاد در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت بنیاد خبر داد و گفت: از تعداد واحدهای ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان آن شد.

به گزارش نقش نیوز ، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: هم‌اکنون ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم به اجرا درآمده‌است. از این تعداد ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد نیز در دست اجراست.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است. همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است.

وی در خصوص واگذاری زمین و شناسایی اراضی برای واگذاری به واجدان شرایط در روستاها، افزود: تاکنون ۶۶۰ هزار قطعه زمین برای واگذاری در روستاها شناسایی شده و کارهای آماده سازی آن در حال انجام است.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=4452

پست های مرتبط

هشدار بارش شدید در ۹ استان کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پای «هوش مصنوعی» به «جریمه‌های رانندگی» باز می‌شود

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس