صفحه اصلی > استان ها : احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال جاری

احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال جاری

احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال جاری

وزیر راه و شهرسازی گفت: با رفع مشکل قیر، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده تا پایان سال از مرز احداث ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی عبور کنیم.

به گزارش آتیه پرس ، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح پروژه‌های راهداری استان زنجان که همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان انجام شد، از خدمات‌ راهداران در شرایط دشوار آب و هوایی و در دورافتاده‌ترین مناطق کشور در جهت خدمت‌رسانی به مردم تجلیل کرد.

وی با اشاره به اجرای ۱۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری از قبیل روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی، فرعی و روستایی، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی و پروژه های ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی افزود: از مجموع هفت نقطه پرحادثه استان، چهار نقطه با توافق پلیس اصلاح شده، دو نقطه اصلاح شده و در مرحله نهایی شدن است و یک نقطه باقیمانده نیز در اسرع وقت اصلاح می‌شود.
بذرپاش ابزار امیدواری کرد در مدار خدمت‌رسانی، هر روز خدمات جدیدتر، متفاوت‌تر و گسترده‌تری از سوی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به مردم ارائه شود.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۹۲ پروژه با برآورد مالی بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان در این استان در حال انجام است و یا آغاز می‌شود که امیدواریم از سال آینده و به مرور زمان وارد مدار خدمت شوند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در زنجان و تجلیل از وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این حوزه خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات در این حوزه، احداث نمازخانه‌های بین راهی در سطح محورهای مواصلاتی کشور است.
بذرپاش با تأکید بر اهتمام بیشتر جهت اقامه فریضه نماز گفت: ساختن نمازخانه‌های بین راهی و فضایی دارای آرامش و باکیفیت برای اقامه فریضه نورانی نماز علاوه بر توقف‌های بین راهی برای ادای فریضه نماز، عاملی در کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای نیز به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۶ باب نمازخانه توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افتتاح می‌شود و ۴۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی نیز با پیگیری و کمک‌های این سازمان برای ادای فریضه نماز به مسافران ایجاد شده است، همچنین عملیات احداث ۳۰ باب نمازخانه بین راهی دیگر آغاز می‌شود که امیدواریم هر چه سریعتر وارد چرخه خدمت‌رسانی شود.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=2947

پست های مرتبط

ورود سامانه بارشی به غرب کشور در هفته آتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت…

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور

مرز زمینی آستارا مهمترین و فعالترین…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش درآمد عمومی گمرک آستارا

مدیرکل گمرک آستارا گفت: رشد میزان…

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس