صفحه اصلی > علمی و فناوری ایران : اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

ایرانسل، بسته ویژه خود به مناسبت دهه کرامت را اعلام کرد. این بسته، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.

به گزارش آتیه پرس ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع)، بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته تخفیفی، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه درون شبکه را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند. این بسته تخفیفی، از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۰ روز است. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است و برای دفعات خرید و فعال‌سازی آن، محدودیتی وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=5145

برچسب ها :
پست های مرتبط

واردکنندگان موبایل در انتظار تامین ارز

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و…

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات خبر داد : اتصال بیش از ۹۶ درصد روستاها به اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:…

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول

سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق دانشگاه صنعتی…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس