صفحه اصلی > سیاسی : تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال ۲۰۲۴

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال ۲۰۲۴

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال ۲۰۲۴

تظاهرات‌کنندگان ترکیه‌ای بعد از نماز در میدان ایاصوفیه تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از فلسطینی‌ها و علیه رژیم صهیونیستی سر دادند. این شعارها عبارت بودند از: «اسرائیل قاتل از فلسطین خارج شو!»، «خون و جان ما فدای الاقصی» و «سلام بر حماس، مقاومت ادامه خواهد یافت.»

به گزارش آتیه پرس ، مردم ترکیه روز دوشنبه و در اولین روز از سال ۲۰۲۴ در تظاهراتی که از سوی سازمان های موسوم به «بنیاد جوانان ترکیه» و «پلتفرم اراده ملی» سازماندهی شد، پرچم‌های ترکیه و فلسطین را تکان می‌دادند.

چندین تن از چهره‌های سیاسی شامل عثمان اشکین پاک، وزیر جوانان و ورزش، فخرالدین قوجا، وزیر بهداشت، «صطفی سنتوپ، رئیس سابق پارلمان ترکیه، چند نماینده پارلمان و بلال اردوغان پسر رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که عضو هیات امنای بنیاد ترویج آگاهی و عضو هیات مشورتی عالی بنیاد جوانان ترکیه است در این تظاهرات شرکت کردند.

تظاهرات‌کنندگان ترکیه‌ای بعد از نماز شروع به راهپیمایی به سمت پل گالاتا کرده و بنرهایی به زبانهای عربی، ترکیه‌ای و انگلیسی به دست گرفتند.

آن‌ها روی پل گالاتا بنری با شعار «برای یک آینده عادلانه» و یک پرچم بزرگ فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

 

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال ۲۰۲۴

 

تجمع بزرگ حامیان فلسطین در استانبول در اولین روز سال ۲۰۲۴

 

به نقل از ایسنا، بسیاری خبرنگاران خارجی و داخلی نیز در یک مراسم مطبوعاتی در خروج این پل حضور یافته و این برنامه را پوشش دادند.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=2810

پست های مرتبط

در رفح چه می‌گذرد؟

با افزایش امیدها برای اعلام توقف…

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران : جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر…

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس