صفحه اصلی > خودرو : خودروهای صفر تولید داخل با مدل ۱۴۰۳ سند و پلاک می‌شود

خودروهای صفر تولید داخل با مدل ۱۴۰۳ سند و پلاک می‌شود

خودروهای صفر تولید داخل با مدل ۱۴۰۳ سند و پلاک می‌شود

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از فردا آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال ۱۴۰۳ سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

به گزارش نقش نیوز ،  سردار تیمور حسینی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره شماره‌گذاری خودروهای نوشماره گفت: ما هر سال به دو دلیل عمده که یکی برای حمایت از مصرف کننده و دوم برای حمایت از تولیدکننده در صنعت خودرو است، از حدود یک یا دو ماه قبل از سال بر اساس تولید خودرو، مدل جدید و در واقع سال آینده را برای خودروها اعمال م‌ کنیم.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته از فردا ۲۳ بهمن ماه، تولیدات خودروهای داخلی به مدل ۱۴۰۳ شماره و سند زده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشحال هستیم که ما هم در پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا سهم کوچکی در این گردهمایی بزرگ ایفا می کنیم. مثل همیشه مردم ایران در یک فضای با نشاط و مملو از اتحاد و همدلی در سالروز انقلاب اسلامی حضور پر شور دارند.

وی با اشاره به ماموریت بزرگ پلیس راهور در این مراسم بزرگ گفت: ما هم خوشحالیم سهم کوچکی در این اجتماع بزرگ داریم و در کنار مردم هستیم. همکاران بنده از روزهای قبل نسبت به برنامه ریزی و تدوین طرح‌های مورد نیاز برای اجرای این ماموریت بزرگ در سراسر کشور حضور پررنگی داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در مراسم ۲۲ بهمن ماموریت خطیری را بر عهده دارند که ایجاد محدودیت‌ها، دسترسی‌ها، تسهیل برای تردد سایر شهروندان و مشخص کردن محل توقف وسایل نقلیه مختلف اعم از خودرو و موتورسیکلت‌ها از جمله آنها است که اگر این اقدامات نبود اجرای این مراسم با مسائل و مشکلاتی در حوزه ترافیک روبه‌رو می‌شد.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=3667

پست های مرتبط

خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند

در حالی منابع ارزی کشور با…

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات معاملات برخط خودرویی اعلام شد

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با…

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات تجاری در نمایشگاه کیش

گروه بهمن با طیف متنوعی از…

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس