صفحه اصلی > انرژی : سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد

سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد

سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد

بامداد امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.

به گزارش آتیه پرس ، بامداد امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.

سهمیه‌بندی بنزین بر اساس واریز ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی خودروهای بنزین‌سوز و ۲۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت موتورسیکلت‌ها که از ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره است. همچنین در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت دولت سعی دارد که کارت جایگاه‌های سوخت را بسیار محدود کند و مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=4733

پست های مرتبط

قیمت امروز نفت در بازارهای جهانی

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزیر نیرو : خاموشی نداریم

معاون وزیر نیرو در امور برق…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس