صفحه اصلی > انرژی : لزوم مصرف بهینه برق و گاز با کاهش دمای هوا

لزوم مصرف بهینه برق و گاز با کاهش دمای هوا

لزوم مصرف بهینه برق و گاز با کاهش دمای هوا

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دمای هوا، هموطنان نسبت به کاهش مصرف برق وگاز اقدام نمایند.

به گزارش آتیه پرس ، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به بیانیه سازمان هوا شناسی کشور که اعلام کرده بود در هفته پیش رو، کشور رسماً وارد زمستان می‌شود و در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل توجه دما مواجه خواهیم شد، گفت: هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تأمین برق هموطنان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز وبرق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت رسانی به نیروگاه‌ها رخ دهد از هموطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند.

بر اساس اعلام توانیر، وی گفت: عدم استفاده از بخاری برقی، تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و عایق بندی درب و پنجره‌های منازل از جمله توصیه‌ها به هموطنان برای کمک به تأمین برق و گاز پایدار است.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=3969

پست های مرتبط

مدیرعامل شرکت نفت خبر داد: پیشگامی ایران در تولید گاز پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت گفت: در دولت…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تقویت شبکه برق استان تهران هزینه شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز جهانی نفت 

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس