صفحه اصلی > صنعت و معدن : “نکاچوب”، چشمه بناب” و “کارخانجات اتمسفر” در لیست واگذاری‌های ویژه”هلدینگ آینده پویا”

“نکاچوب”، چشمه بناب” و “کارخانجات اتمسفر” در لیست واگذاری‌های ویژه”هلدینگ آینده پویا”

"نکاچوب"، چشمه بناب" و "کارخانجات اتمسفر" در لیست واگذاری‌های ویژه"هلدینگ آینده پویا"
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از اعطای مشوقات ویژه واگذاری برخی از شرکت‌های تابعه و مولدسازی دارایی‌های هلدینگ آینده پویا همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش آتیه پرس، دکتر افشار فتح‌الهی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره خروج از بنگاه‌داری بانک‌ها و سیاست‌های دولت محترم و دستورالعمل‌های بانک ملی در این زمینه، اظهار داشت: هلدینگ آینده پویا در راستای تسریع در روند خروج از بنگاه‌داری و مولدسازی دارایی‌ها، حسب پیگیری‌های به عمل آمده و با توجه به اخذ مجوز از هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران، در نظر دارد نسبت به واگذاری شرکت‌های “نکاچوب”، “کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب” و “کارخانجات اتمسفر” و تعدادی از اموال و املاک مازاد با شرایط و مشوقات ویژه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نقد و اقساط اقدام نماید.وی ادامه داد: مشوقات در نظر گرفته شده شامل فروش این شرکت‌ها با شرایط نقد و اقساط بلندمدت می‌باشد.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا تصریح کرد: این هلدینگ واگذاری شرکت‌ها و مولدسازی دارایی‌ها را با جدیت پیگیری کرده و در دستور کار دارد.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=3556

پست های مرتبط

اخذ شناسه یکتا جلوی فعالیت‌های قاچاق را می گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی…

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

1.8 میلیارد دلار؛ ارزش طرح های افتتاح شده ایمیدرو

  رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر…

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی در راستای رفع نقاط پرحادثه‌

وزیر راه و شهرسازی گفت: تخصیص…

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس