صفحه اصلی > رسانه و مطبوعات : 5000 شماره با شما بودیم

5000 شماره با شما بودیم

5000 شماره با شما بودیم

 

امروز به لطف و یاری خداوند متعال ، پنج هزارمین شماره ی روزنامه ی کارآفرینی تفاهم منتشر شد.

برخود می بالیم و صد البته این موفقیت را مدیون همراهی و همکاری فرهیختگانی چون شما هستیم ، همراهان و همکاران بسیار زیادی که از بدو انتشار روزنامه تفاهم با خردورزی و درایت خود راهنمای روزهای سخت و پر مشقتمان بوده اند . اندیشیدن و تفکر یکی از ویژگی‌های ممتاز انسان است. اگر در نخستین قدم ها موفقیت نصیب ما شد ، مرهون لطف و محبت  همیشگی خوانندگان فهیم  و دانای روزنامه بوده ایم .

در سال هایی که گاهی صفحات روزنامه مان با انتشار خبرهای امیدوار کننده و دلگرم کننده ای چون شرکت پرشور مردم میهن مان در انتخابات های گوناگون، پیشرفت های هسته ای کشور و صدها خبر دلگرم بخش دیگر که نوید بخش ایرانی آباد و آزاد بود و نور امید را در دل جوانان این مرز و بوم روشن نگاه می دارد و چه در روزهای تلخی که با انتشار تلخ ترین خبرهای وطن مان همچون شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ده ها خبر تلخ دیگر ، گام هایمان را برای حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور مستحکم تر می نمود، همراهتان بودیم.

راستش را بخواهید از هر طرف که بنگریم، از تمامی همکاران حوزه ی رسانه که می پرسیم این روزها کار کردن در عرصه ی فرهنگ و سرپا نگه داشتن یک مجموعه ی فرهنگی همچون روزنامه نه تنها یک کار جهادی است، بلکه نیازمند یک قلب عاشق است که بتواند در برابر تمام فراز و فرودهای اقتصادی کشور، از قیمت سرسام آور کاغذ گرفته تا انحصار آگهی های دولتی  و ده ها مشکل دیگر طاقت بیاورد.

در تمام این سال ها روزنامه کارآفرینی تفاهم ، مصمم بر آن بود که گامی موثر ولو هر چند کوچک در حوزه ی کار و کارآفرینی و اشتغال این کشور بردارد. اشتغالی که توامان با رونق تولید گره خورده است و این دقیقا همان هدفی است که رهبر معظم انقلاب سال هاست که در رهنمودهای خویش به دنبال تحقق این مهم بودند.

اگر چه در طی این سال ها ، بی مهری ها دیده ایم و صدایمان را به سختی توانستیم به گوش متولیان امر برسانیم، اما صمیمانه از تمام مسئولین و افراد دلسوزی که در طول این سال ها در سمت های مختلف همراه ما بودند و همواره تلاش در رفع موانع و مشکلات ما داشتنه اند، سپاسگزاریم. ما آمده ایم که درعرصه فرهنگ و کار این کشور بمانیم و اگر چه این روزها در دفاع از میهن اسلحه بر دست نداریم، اما همواره قلم بدست تا پای جان ، پای آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم.

حال که در آستانه دهه سوم انتشار روزنامه بسر می بریم  به صداقت و پاکی قلم  قسم یاد می کنیم، امانتدار هویت فرهنگی و ارزشی کشورعزیزمان ایران اسلامی باشیم و نگذاریم خون شهدای گرانقدرمان زیر سلطه و سایه  دشمنان ،  که خواب ها برای جوانان وطن دیده اند، لگد مال شود .

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم، ما را به سخت جانی خود این گمان نبود …

حسین یحیائی  – مدیر مسوول

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=5119

پست های مرتبط

بازگشایی درهای نمایشگاه رسانه‌های ایران

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و…

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

حضور ۱۷۰۰ فعال رسانه از سراسر کشور در نمایشگاه رسانه‌های ایران

  معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های…

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس