صفحه اصلی > علمی و فناوری ایران : راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

همراه اول در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود، از راه‌اندازی سامانه IVA به‌عنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در مرکز تماس خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آتیه پرس ، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.

این سامانه که با بهره‌گیری از  فناوری‌ هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه 9990 کلید شماره 3 و سپس کلید شماره 1 را انتخاب کنند.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=17796

برچسب ها :
پست های مرتبط

سیم مسی حذف و فیبرنوری جایگزین می‌شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات…

فیبرنوری تا داخل منازل؛ مودم و کابل‌کشی رایگان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از رایگان…

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس