صفحه اصلی > خودرو : مدیرعامل گروه سایپا : لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار سایپایدک

مدیرعامل گروه سایپا : لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار سایپایدک

مدیرعامل گروه سایپا : لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار سایپایدک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپایدک بر لزوم برنامه ریزی جامع و نوآورانه برای افرایش سهم بازار سایپایدک تاکید کرد.

به گزارش آتیه پرس، علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از قسمت های مختلف شرکت سایپایدک با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وسیع خودروهای عرضه شده گروه سایپا در سالهای اخیر گفت: عرضه حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر یک بازار بی نظیر برای قطعات یدکی ایجاد می کند که باید با هدف گذاری، برنامه ریزی و نوآوری در ارائه خدمات سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی در کشور را ارتقا چشمگیری داد.

وی با اشاره به لزوم گسترش شبکه های نمایندگی برای افزایش صادرات قطعه گفت: باید با برنامه ریزی جامع و دقیق بازارهای هدف صادراتی را تقویت کرد و از این طریق سود عملیاتی سایپایدک را ارتقا داد.

در این بازدید جبلی جوان مدیرعامل سایپایدک ضمن گزارش عملکرد چند ماه اخیر، آخرین برنامه ها و هدف گذاری های صورت گرفته در این شرکت را تشریح کرد.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=13312

برچسب ها :
پست های مرتبط

طرح فروش ٨ محصول سایپا در هفته آینده

گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخ…

۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

رشد تولید 325 درصدی محصولات سایپادیزل در فروردین ماه 1404

مدیرعامل شرکت سایپادیزل با اعلام برنامه…

۲۶ فروردین ۱۴۰۴

عرضه وانت آریسان ۲ در بورس کالا در روز ۲۷ فروردین

وانت آریسان۲ با ظرفیت ۳۰۰ دستگاه،…

۲۳ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس