او در بیان اهداف سفرهای جامع استانی، مجموعه بازدیدها در قالب پروتکل سفرهای جامع استانی را با هدف دیدار مدیران ارشد بانک از تمامی شعب در دورافتادهترین نقاط کشور عنوان کرد و افزود: دیدار مستقیم مدیران با مسئولان شعب موجب نتایج مثبت در بانک خواهد بود و باید عمق استراتژیک را از ستاد به سطح شعب منتقل کنیم. وظیفه تمامی کارکنان ستاد بانک پشتیبانی از شعب است.
سیفی اظهار کرد: گذشته و آینده کارکنان بانک صادرات ایران، در گرو سربلندی و موفقیت این بانک در نظام بانکی و اقتصادی کشور است و باید با تحمل زحمات مضاعف برای بالندگی و ارتقای آن تلاش کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هر بانکی که بنا به نیاز و توقع مشتری به سمت تغییر و تحول در مدلهای تجاری خود حرکت کرده، توانسته به موفقیت دست یابد. مدلهای بانکداری عوض شده و کسب و کار شبکه بانکی تغییر کرده و باید تفکرمان نسبت به بانکداری تغییر یابد.
سیفی روند اصلاح زیرساختها در بخش فناوری اطلاعات برای 40 میلیون مشتری بانک را نیز تشریح کرد و از ارتقای تقریبا 4 برابری ظرفیت زیرساخت پردازشی تراکنشهای بانک خبر داد.
توجه به تعهدات همراستا با ارائه تسهیلات ریالی، فروش اموال مازاد و عملیاتی کردن پلتفرم نوین بانکداری دیجیتال، از دیگر موارد مورد توجه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.