صفحه اصلی > سیاست خارجی و سیاسی : پیش‌بینی آمریکا از افزایش حملات موشکی و پهپادی روسیه علیه اوکراین

پیش‌بینی آمریکا از افزایش حملات موشکی و پهپادی روسیه علیه اوکراین

پیش‌بینی آمریکا از افزایش حملات موشکی و پهپادی روسیه علیه اوکراین

کاخ سفید گفته، آمریکا پیش بینی می‌کند که حملات موشکی و پهپادی از سوی روسیه علیه اوکراین افزایش می‌یابد.

به گزارش آتیه پرس به نقل از ایسنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با نزدیک شدن فصل زمستان، ما شاهد افزایش حملات موشکی و پهپادی از سوی روسیه علیه زیرساخت‌های مدنی در اوکراین هستیم.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، کربی با اشاره به دیدار امروز (سه‌شنبه) بین جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهوری آمریکا و اوکراین گفت، سفر زلنسکی فرصتی برای بایدن است تا درباره اوضاع در جبهه جنگ اوکراین بیشتر مطلع شود. همچنین شانسی برای بایدن خواهد بود تا بار دیگر بر حمایت مداوم آمریکا به ویژه در این برهه سخت به اوکراین تاکید کند.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد، ایالات متحده انتظار دارد که حملات روسیه ادامه داشته باشد به ویژه علیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین و نیروهای روسی به حملات خود در سمت شرق نیز علیه اوکراینی‌ها ادامه خواهند داد.

نشست امروز در میانه مذاکرات در جریان بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان بر سر درخواست تامین کمک‌های مالی به رژیم صهیونیستی و اوکراین انجام می‌شود.

جان کربی همچنین ادامه داد، بایدن به روشن کردن ادعای خود در مورد اینکه چرا بودجه اضافی برای اوکراین و رژیم صهیونیستی برای منافع امنیت ملی آمریکا در حال حاضر حیاتی است، ادامه خواهد داد و خواستار سازش برای هدف دستیابی به این مساله درباره امنیت ملی خواهد شد.

سفر امروز زلنسکی به آمریکا سومین سفر وی به این کشور از زمان حمله روسیه در فوریه گذشته میلادی است.

لینک کوتاه خبر :

https://atiehpress.ir/?p=2066

پست های مرتبط

در رفح چه می‌گذرد؟

با افزایش امیدها برای اعلام توقف…

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران : جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر…

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین پست ها

درباره ما

پایگاه خبری آتیه پرس در راستای ایفای نقش اطلاع رسانی ضمن تولید اخبار و محتوای های مفید و امید بخش مرتبط با اقتصاد ایران به مردم عزیز کشور سعی دارد که مهم ترین نیازهای اطلاعاتی مردم را باز نشر دهد.

نماد ارشاد آتیه پرس